Έχει γίνει πολύ καλή δουλειά με τα έργα ανάπλασης στο Κέντρο της Πόλης.
- Published Date
Την ικανοποίησή τους εκφράζουν οι επιχειρηματίες του Κέντρου της Πάφου για την επικοδομητική συνάντηση που είχαν με τον Υπουργό Μεταφορών, όπως δήλωσε στο ο Πρόεδρος του Σωματείου Φίλων της Παλιάς Πόλης Κυριάκος Κυριάκου.
Ο κ. Κυριάκου είπε ότι έχει γίνει πολύ καλή δουλειά με τα έργα ανάπλασης στο Κέντρο της Πόλης και με συλλογική προσπάθεια θα καταφέρουμε να προσελκύσουμε επισκέπτες.
Αναφορικά με την δημιουργία ΚΕΠ στο εμπορικό κέντρο ο κ. Κυριάκου είπε ότι έγινε διάλογος, επισημάνθηκαν κάποια προβλήματα που αφορούν τους χώρους στάθμευσης αλλά ο διάλογος θα συνεχιστεί και εάν διαπιστωθεί ότι εξυπηρετούνται όλες οι πλευρές τότε θα προωθηθεί η εισήγηση περαιτέρω.
ΡΑΔΙΟ ΠΑΦΟΣ
