Θα είχε γίνει έως τώρα

0
130

Οι καταναλωτές στα όρια που καλύπτει το αποχετευτικό δίκτυο του κόλπου της Χρυσοχους θα πρέπει να αντιληφτούν ότι όσο καθυστερεί η καταβολή από μέρους τους τελών τόσο περισσότερα θα πληρώσουν τα επόμενα χρόνια δήλωσε ο αντιδήμαρχος Πόλεως Χρυσοχους Γιωτης Παπαχριστοφη ο οποίος υπέδειξε ότι άμεσα θα πρέπει να ξεκινήσει η χρέωση των δημοτών.

Θα έπρεπε ήδη να είχε γίνει αυτό για να δημιουργηθεί, όπως είπε, ένα ταμείο το οποίο θα αξιοποιείτο για την σύναψη συμφωνίας χρηματοδότησης του έργου με εμπορικές τράπεζες.

Η πρώτη φάση του έργου, με βάση τα έως τώρα δεδομένα, αναμένεται να αγγίξει τα 20 περίπου εκατομμύρια ευρώ.

Τα δέκα τελευταία χρόνια συζητούν, κατέληξε, για το έργο το οποίο αντί να πλησιάζει απομακρύνεται.

ΡΑΔΙΟ ΠΑΦΟΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here