Ετοιμη η μηχανογραφηση

0
116

Προχωρεί η μηχανογράφηση στο δήμο Πόλεως Χρυσοχους. Το δημοτικό συμβούλιο ενημερώθηκε τόσο για το νέο σύστημα που θα εφαρμοστει στο δημο οσο και για την νεα ιστοσελιδα του δημου.

Ο δημαρχος Αγγελος Οδυσεως δηλωσε ότι εγινε η παρουσιαση του νεου προγραμματος μηχανογραφησης το οποιο μεχρι το τελος του χρονου θα εχει ολοκληρωθει.

Θα λυθουν πολλα προβληματα που σημερα αντιμετωπιζονται λογο της ελειψης αυτου του συστηματος όπως επεσημανε ο δημαρχος Πολεως Χρυσοχους.

Αναφορικα με την νεα ιστοσελιδα ο Αγγελος Οδυσεως ειπε ότι εντος 10 ημερων θα αναρτηθει. Θα είναι ευχρηστη και θα παρακολουθειται και θα ανανεωνεται σε τακτικη βαση όπως ειπε.

ΡΑΔΙΟ ΠΑΦΟΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here