Ο Δήμος Πάφου διοργάνωσε καλοκαιρινό πάρτυ χθές κυριακή 25 Αυγούστου απο τις 2.00 μ.μ. – 9.00 μ.μ., στην παραλία ΣΟΔΑΠ στην Κάτω Πάφο. Ταυτόχρονα έγινε τελετή παράδοσης των νέων κτηριακών εγκαταστάσεων του Δήμου Πάφου.
Στη φωτογραφία είναι η μουσική σκηνή Τα Άστρα



